Zjistíme, jak dobře bude vaše kreativa fungovat a jak ji můžete ještě vylepšit
Otestujeme vaše kampaňové podklady ještě před spuštěním plánované komunikace a pomůžeme vám je upravit nebo doladit tak, aby v živé kampani měly co největší možný dopad vzhledem k vašim cílům.
Rozdíl oproti klasickým výzkumům
Díky kombinaci AI nástroje NEURONS a naší unikátní expertízy v mediálním prostředí jsme schopni vám poskytnout nejen analýzu kvality kreativního konceptu, klíčového vizuálu nebo hotového banneru s přesností měření oční kamerou, ale také propojení s pohledem na následnou funkčnost přesně v médiálních kanálech, ve kterých chcete kreativu využít.
Klasické výzkumy využívají dotazování panelu uživatelů, kteří jsou ale ovlivněni tím, že ví, že se výzkumu účastní. Naše AI analýza využívá více než 180 000 měření oční kamerou a tak dává nezávislý pohled skutečné pozornosti běžného člověka z vaší cílové skupiny.
Pomůžeme vám přesně dle vaší konkrétní potřeby
Kompletní řešení
Chcete začít komunikovat, ale nevíte, jak to přesně uchopit? Vytvoříme vám komunikační strategii i 100% vyladěné podklady na základě naší expertízy a AI.
A/B Testing
Přemýšlíte nad více možnostmi vaší komunikace a nejste si jistí, která je ta pravá? Pomůžeme vám udělat správné rozhodnutí na základě dat.
Vylaďte detaily
Už víte, jak potřebujete komunikovat, ale řešíte skladbu vizuálu? Pomocí AI vám pomůžeme dotáhnout i ty nejmenší detaily klíčového vizuálu nebo banneru.
Značky se dnes rozhodují s pomocí dat
Jak to funguje
Na co se naši klienti nejčastěji ptají před realizací výzkumu.
Cena za reklamní prostor se neustále zvyšuje. Pozornost uživatelů naopak klesá. Je jasné, že vaše kreativa (bannery, apod.) může výrazně zvýšit efektivitu investovaných financí, pokud je správně připravena.
Díky výzkumu s námi lze toto snadno ověřit a případně podklady na základě našich doporučení upravit. Ještě před samotnou investicí do mediálního prostoru.
Investujete do výzkumu s námi. Získáváte jistotu.
K měření využíváme nástroj NEURONS, který je na špičce marketingové neurovědy a má více než 14 akademických partnerů jako jsou Harvard, Cambridge nebo Stanford. Učící model postavený na základě 180 000 unikátních testování oční kamerou na více než 120 000 lidech, má přesnost 95 % (v porovnání s živým měřením oční kamerou).
Naše analýza bere v potaz lidskou pozornost a dokáže s přesností vyšší než 95 % vykreslit pohyb očí na jednotlivé prvky vizuálů, ať už se jedná o online banner, print, OOH, atd..). Tato data se pomocí tradičních reklamních metrik zjistit nedají (věděli jste např., že míra prokliku (CTR) nemá korelaci se zapamatováním reklamy?).